Müşteri İlişkileri yönetimi ile firmanızın memnuniyet algısını artırın ve ağızdan ağza pazarlamanın gücünü ikiye katlayın.

musteri-iliskileri-yonetimi

Müşteri ilişkileri günümüzde şirketlerin gittikçe daha çok önemsedikleri ve daha çok yatırım yaptıkları konulardan birisidir. Ancak bu konudaki başarı önce birey seviyesinde atılacak adımlara bağlıdır. Bu eğitimin hedefi katılımcıların Müşteri İlişkileri Yönetimi konularında kişisel gelişimini sağlamaktır.

Etkin Müşteri İlişkileri Eğitiminde neler var?

  • Müşteri kimdir?
  • Sık yapılan hatalar
  • Olumlu yaklaşım
  • İletişimin kuralları
  • Sosyal tarzlar
  • Uyum tekniği
  • Balon tekniği
  • CRM (Müşteri İlişkileri Yönetimi)
  • Zor müşterilerle baş etme
  • Hareket planı

Siz de Etkin Müşteri İlişkileri Eğitimi alarak memnuniyet algısını artırmak istiyorsanız aşağıdaki ön kayıt formunu doldurmayı unutmayın.

Adınız (gerekli)

E-postanız (gerekli)

Telefon Numaranız (gerekli)

Şirket Adı

Konu

İletiniz

Coyright © Optimist Yönetim Danışmanlığı 2018