Gökçe Gör

1986 yılında İstanbul’da doğdu. 2009 yılında Okan Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi İşletme Bölümü’nü tamamladı.

2009 yılında mezun olduktan sonra Nurol Menkul Kıymetler , Okan Holding ve Vegatel İletişim Hizmetlerinde , Pazarlama , İnsan Kaynakları ve Müşteri İlişkileri Yönetimi nde stajyer olarak görev yaptı. “ Telefonda İletişim “ , “ İnsan Yönetimi “ , “ Pazarlama Stratejileri “ konularında eğitim aldı.

Optimist Yönetim Danışmanlığı’nda  2012 yılından beri Müşteri ilişkileri yöneticisi ve eğitmen olarak görev yapmaktadır.

Eczacıbaşı Holding, Coşkunöz Holding, Qnb Finansbank, Qnb Finans Faktoring, Migros, Doğuş Otomotiv, Arçelik, Abdi İbrahim İlaç, Coca Cola İçecek , Efes Pilsen, Omsan Lojistik gibi firmalarının “ Kazandıran Müzakere “ , “ Proaktif Performans ”, “ Toplantı Yönetimi “, “ Eğiticinin Eğitimi “ , “ Müşteri İlişkileri Yönetimi “, “ İkna Edici Sunum “, “ Değişim ve Takım Olma “ , “Etkili Zaman Yönetimi”, “Stres Yönetimi” , “ Kesintisiz İletişim “ , “ Sorumluluk Alma & Proaktif Performans “ konulu seminerlerinde eğitmen olarak görev aldı.

Optimist Mandala Atölyesinde de eğitmenlik yapmaktadır.

Medeni hali evli ve bir çocuk annesidir. İş dışında hobileri arasında yüzmek, bisiklete binmek ve mandala çizmek vardır.